22 mars 2009

Vinst från Pysselmyran

Jag har missat att tala om att jag har vunnit hos Pysselmyran. Innan mässan visades de nya stämplarna på deras blogg och jag vann en stämpel. Tack Sofia, jag är jättenöjd med den.













Helgen har tillbringats i sommarstugan och nu börjar knopparna titta upp. Eftersom jag inte har några gröna fingrar är det alltid lika spännande att se om det jag har planterat kommer upp. Nu har jag i alla fall bildbevis på att det är på väg, sen är det alla krukor som skall fyllas med blommor och det får bli snart men inte riktigt ännu, det är ju fortfarande frost på morgonen.



















Veckan som kommer är fullbokad med föräldramöte, utvecklingssamtal mm så det kommer nog inte bli så mycket pysslande. Däremot tänkte jag visa en liten påse till som jag gav bort till en kollega som fyllde år i torsdags.




















2 kommentarer:

  1. Hej Angelica!

    Solros är min favoritblomma alla kategorier! Påsen är superfin!!

    Ha en bra vecka!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tittade förbi. Jättefin påse!!! Gillar stämpeln du vunnit, väldigt användbar.
    Ha det gott

    SvaraRadera