09 mars 2009

PRICKIFORM: PRICKIFORMARE - ANGELICA - PÅSK

Påskkort till Prickiform. Här finns de första korten som jag gjort som Gäst DT, eller Prickiformare, och naturligtvis finns alla stämplar på www.prickiform.se. Lummelbården som jag använt på ett av korten köptes till julen men går ju lika bra nu.

Jag som var på Nordiska stämpel och scrapmässan igår tyckte att Prickiforms monter var välbesökt och det var kul. Det var många som tittade på korten och det skall erkännas att jag kände mig stolt över att ingå i detta fantastiskt kreativa gäng.

PRICKIFORM: PRICKIFORMARE - ANGELICA - PÅSK

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja visst va det kul att se alla fina alster hos Prickiform! Alla hade gjort så snygga grejjer!!

    Ska försöka förklara hur jag gör för att man ska hamna på sidan man länkar till...

    Skriv först det ordet/meningen du vill att man ska kunna trycka på.
    Markera
    Klicka på ikonen till höger om textfärg, som ser ut som en grön boll och kedja (länk), då kommer det upp en ruta där du skriver in adressen till sidan du vill komma till.
    Klicka på OK så ska det funka..
    Hör av dig om du inte fattar min beskrivning el om du undrar nåt mer så kan jag försöka hjälpa dig:)

    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du var där! Önskar jag också hade kunnat det såg riktigt trevligt ut på bildern ai prickiformbloggen!

    SvaraRadera