04 mars 2009

Jobbar hemma

Igår började jag få ont i halsen och näsan rinna. Det var inget bra tecken. Senare på kvällen blev jag helt borta.

Det var skönt att få sova men det var ändå ett par gånger som näsan täppte till helt och jag vaknade. I morse sov jag längre än vanligt sen åkte jag till jobbet och hämtade hem lite som jag kan jobba med hemifrån. Det är skönt att kunna göra det ibland. Förhoppningsvis smittar jag inte någon och jag får gjort lite i lugn och ro hemma. Det är lättare att hålla ordning på alla siffror när man inte blir avbruten av telefon eller någon som kommer och lämnar/hämtar eller skall fråga något.

I vanliga fall är det inga problem men idag är det skönt med lugn och ro. Nu är det dags för lite mat i magen märker jag sen blir det tillbaka till siffrorna igen.

På återseende.

1 kommentar:

  1. Usch och fy för sjukdomar. Krya på dig. Tack för din söta kommentar. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera