14 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Igår hämtade mormor barnen så idag har vi varit barnfria. Från början var det meningen att vi skulle ha gäster här idag men det blev tyvärr inställt. Istället kom ett par arbetskamrater till Micke hem igår kväll och vi spelade lite Wii.

Av fyra bowlingserier vann Micke 2.... att jag vann en av de andra sved. Det är svårt att förlora mot frugan :)

Idag fick vi sova ut och det var lite ovanligt. Att vakna utan att det är någon som smyger och viskar eller som kommer in i sovrummet och säger att nu är det morgon. I och för sig är det väldigt skönt att vi har den lyxen att kunna sova ut ibland när vi är barnfria. Oftast har man ju något planerat som innebär att man behöver gå upp tidigt.

Vi hade beställt biljetter till bio idag, Män som hatar kvinnor, så vi åkte in till stan ungefär en timme innan den skulle börja. Jag hann till och med smita in på In-Ex och shoppa lite.

Nu på kvällen har jag pysslat lite, gjort klart till min kollega som ville ha ett kort till en som fyller 18 och sen fyller ju farsan år i morgon så knåpade ihop en sak till honom med. Kort på detta visas imorgon.

Idag är även en dag som jag tänker på morfar extra mycket. Saknar dig och önskar att du hade fått träffa dina barnbarns barn.

2 kommentarer:

  1. Undrar bara: Hur va filmen? Böckerna är ju så himla bra.

    SvaraRadera
  2. Påstår du att jag skulle vara en dålig förlorare?
    Jag förlorar gärna men endast för att vissa att även solen har fläckar.

    SvaraRadera