15 mars 2009

Vad blev det nu då??

Idag var det då dags för min kära far att fylla hela 53 år.... I veckan som var hade jag inhandlat lite chokladöverdragna solrosfrön från Belgiska Pralinboden. Det är så GOTT!!!

Fick ju stränga order om att absolut inte köpa en blomma nu när de åker iväg på semester i två veckor så då fick det bli lite färdkost. Det var ju min tanke i alla fall men det kanske redan är uppätet.

Visst får man en fin påse när man handlar på Pralinboden och fröna är ju färgglada i sig men jag måste ju få prova att pyssla ihop olika saker med. Detta blev resultatet.







En liten påse med väldigt lite dekoration eftersom jag tyckte att pappret var så färgglatt i sig själv.







Längst upp har jag gjort hål och kört igenom bastsnöre för att knyta ihop det hela då solrosfröna tog stor plats. Visst är de färgglada.







Jag har hunnit pyssla ännu mer i helgen och det är ju till min kollega som ville ha ett kort till en blivande 18-årig tjej. Jag hoppas att hon kommer bli glad över detta.

1 kommentar:

  1. Vilken fin present! Kul att göra egna presentpåsar!

    Ha det gott!

    SvaraRadera