01 mars 2009

Vår?

Det är väl idag den 1 mars som skall vara den första vårdagen? Jag har lite svårt för att ta till mig det just nu. Förhoppningsvis blir det snart lite varmare och blommorna börjar krypa upp ur jorden... då kan jag ta till mig att det skall vara vår.

I fredags när jag kom hem hade det kommit ett paket från Prickiform med lite gott och blandat i till mig. Med andra ord blev jag betrodd med ytterligare ett uppdrag. Tackar för detta!

I går målade Micke Emils rum och jag satt och gjorde kort, dels till Prickiform men även till min kollega som frågade mig om jag kunde göra ett till hennes barnbarn. Han fyller 5 år nu i veckan så det har blivit ett till honom med. Stämpeln är från Pysselmyran och heter Dino hallå. Den är jättesöt tycker jag.



Textstämpeln med Bä, bä vita lamm har jag köpt på Stämpelstudion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar