15 mars 2009

Män som hatar kvinnor #2

I gårdagens inlägg skrev jag att vi hade gått på bio - Män som hatar kvinnor. Jag skrev inte något om den sen men jag kan rekommendera den. Själv har jag läst alla tre böckerna men filmen blev ingen besvikelse trots att man visste handlingen innan.

När filmen tog slut ville jag sitta kvar i salongen och se andra filmen med en gång. Detta trots att man suttit i en obekväm biofåtölj i över två timmar....

När jag ändå är på gång så visar jag det sista kortet jag gjort i helgen. Det blev en hel del pysslande i helgen trots allt.




Stämplarna kommer från Prickiform

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort Angelica! De där bakelserna är riktigt fina!

    Blev det mycket inköp på mässan?

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Det vore kul om vi kunde träffas ett gäng någon helg och pyssla tillsammans!
    /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Underbart diamantkort!! Och härliga stämplar såklart:o) Tack för dina fina ord hos mig, värmer jättemycket. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Det där genomskinliga som fjärilarna sitter fast på är en slags kraftigare OH-plast som jag fick på en träff. Tror att det är inköpt på Clas Ohlson. Kram

    SvaraRadera