15 april 2009

Ny familjemedlem

Nu har vi fått en ny liten familjemedlem. Just nu står hon och skäller på sig själv i spegeln. Är man bara 4 månader så är det ju inte alltid så lätt att ha koll på allt, speciellt inte när allt är helt nytt.

Eftersom jag skrev att hon skäller så förstår ni att det är en hund som är vår nya familjemedlem. En liten blandras, dvärgschnauzer/lhasa apso, som heter Lisa. Vi funderade på att ge henne ett annat namn men hittade inget som passade eller som vi kunde enas om. Se bara förslagen som Micke hade....



Tilda har inte riktigt förstått att det är vår hund, hon frågade hur länge Lisa skulle stanna och om hon skulle sova här. Om hon skulle sova här så fick hon sova hos henne. Skall bli intressant att se hur hon är till morgonen när hon får se att Lisa är kvar....

Sen igår kväll har jag mått lite konstigt så jag hoppas att jag inte åker på något nu utan håller mig frisk.

2 kommentarer:

  1. Guuud vilken liten goding, jättesöt! Håller tummarna för att du inte åkt på någon bacillusk.
    Kram

    SvaraRadera
  2. hjälp...en golvmopp till...hoppas inte hon pissar på mattan bara....

    SvaraRadera