07 april 2009

Inte alltid som man tänkt sig.

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev något men tiden har inte räckt till. Nu på eftermiddagen skall jag jobba lite hemifrån så jag passar på att skriva lite under tiden som Tilda vilar sig.

Det skall bli skönt med lite längre ledighet, känner att det behövs nu. På jobbet har det varit väldigt intensivt ett bra tag nu. Förhoppningsvis blir det lugnare snart.

Lite skapande har jag hunnit med i alla fall. Ett kort med Magnoliastämpel och ett med Stämpelbodens troll...






Till helgen åker vi till landet men jag hoppas att vi hinner måla lite ägg innan som vi kan ta med upp. Om det inte hinns med innan så får vi ta med grejer så vi kan måla där uppe.

3 kommentarer:

  1. hej hej...apropå ketchup...har du kortmakarens pippi långstrump eller har du lånat den?

    SvaraRadera
  2. jag lånar den gärna den 16 och stämplar upp lite, om vi inte ses innan.

    SvaraRadera