01 april 2009

Fullbokad vecka

Ja, man kan minst sagt säga att det varit fullbokat sen jag var här o skrev sist. Det har varit föräldramöte, utvecklingssamtal, årsmöte mm. I söndags hade jag i alla fall bokat in en heldag med Sabina så vi pysslade för fullt.

Tyvärr har jag inte hunnit ta kort på det jag gjorde men det kommer. Dessutom har jag letat i Clas Ohlssonbutiken efter kraftigare overhead. Tesa gjorde en magic-box som jag känner mig lite sugen på att prova och hon trodde att de där genomskinliga grejerna var från CO. Nu fanns det bara en sort oh så jag får kolla runt lite om det finns olika tjocklekar innan jag köper något.

I morgon direkt efter jobbet skall jag pyssla så jag hoppas att jag kan göra något som passar till Ellis utmaning och kanske även till Prickiforms. Just det, måste leta rätt på kameran så jag kan ta lite kort i morgon...

Lägger in ett kort som jag gjorde för ett tag sedan eftersom jag inte hunnit med de som jag gjorde i helgen.



Kortet är till en kollega som gick i pension, datumen är hennes första arbetsdag respektive sista.





Nu skall jag gå och leta rätt på kameran.

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort!

    Jag har fått lite idétorka, så jag hoppas att inspirationen infinner sig snart!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. ser fram emot våran pyssseldag..har massor som ligger och bara väntar..kramkram

    SvaraRadera