25 november 2009

Lite nya alster

Innan jag sticker ut med Lisa tänkte jag bara lägga in lite på det jag pysslat med den sista tiden. Det blir ju lite då och då så det tar lite tid innan allt är klart.

En teask har jag gjort i alla fall till en som hjälper oss mycket med den lilla när det är dagishämtning mm. Väldigt tacksam för att hon finns där, hennes stora tös går i samma klass som Emil och den lilla är Tildas bästa kompis.



Det har även blivit en låda till en 50-åring. Den fylldes med gelehallon och var väldigt uppskattad. Vågar inte säga om lådan eller innehållet var mest uppskattat i och för sig....


2 kommentarer:

  1. Jättefina alster. Ha en skön helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för söta kommentaren hos mig! Jag har oxå varit dålig på att gå bloggrunda det sista. Wow vilka fina askar du gjort! Ser fram mot att se resultatet av helgens pyssel!
    Kram

    SvaraRadera