04 november 2009

Mörkt och kallt

I morgon är det avslutning på hundkursen. De sista gångerna har det varit termobyxor som gällt och det är mycket reflexer överallt, både på hundar och ägare.



Termobrallorna åker på imorgon med men Lisas blinkhalsband åker bara på till planen sen får Nilla ta med det till affären och byta det. Frustrerande när det är glapp och räcker med att hon skakar sig så det slutar blinka....men dessa ögonen ser lite läskiga ut så det kanske inte behövs något blinkhalsband??!!



Håll tummarna i alla fall för att det går bra. All träning och allt tjat har i alla fall börjat ge resultat och jag har nog hundkursen, Nilla och hennes hundar att tacka för det. Lisa märker ju hur Rocky och Rex gör så det "smittar" av sig lite. Titta bara på hur fint de kan ligga alla på samma gång...



Tänkte även visa ett kort som jag gjorde till en avtackning och presenten var från Dreamhome och jag ville att kortet skulle matcha deras färger som de använde vid inslagningen. Lyckades jag??

Visst är det en jättefin inslagning?? Present och inslagning är i alla fall alltid uppskattat när det kommer från Dreamhome.

1 kommentar:

  1. Jag gillar nagellack i alla möjliga kulörer, men har inte pimpat naglarna med att måla blommor förut:o). Vad använder du för utsmyckning?
    Kramar

    SvaraRadera