07 december 2009

Blommor och choklad...



Det kom min kära make hem med idag efter jobbet.

Väldigt trevlig överraskning!
Orsaken var att jag hade namnsdag... inget vi brukar fira så jag hade absolut inte förväntat mig detta.
Choklad var det inte direkt utan pepparkakstryffel doppad i ljus choklad. Det låter väldigt gott och spännande.











Nu har jag även tömt kameran så jag har lite bilder på julkorten jag gjorde. Små, snabba och grunden är samma utföranden.
Lite olika band och dekorationer så blev det olika kort...





Korten har storlekarna 7x7, 7x9 och 7x10 cm.




Färdiga dekorationer att fästa på och sen gjorde jag ett hål så man kan sätta fast det i julklapp eller i en gå-bort-present.


Inga snören eller band i hålen så man får välja vad man vill ha själv eller matcha med presenten.


Rosetterna har jag gjort med hjälp av mallen från Tesa på Tesa Prickiformar. Tack för den mallen!



På de sista två korten har jag använt Pearl Maker och Stickles men jag har inte riktigt fått in snitsen.



Alla är nybörjare och det är bara till att öva.....
Jag gjorde även en teask och började på en andra så när bägge två är färdiga kommer kort på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar