23 september 2009

Runda rumpor

Jag kom på att jag inte har skrivit om en sak.....

Första helgen i juli är det alltid en hantverksmässa som jag brukar gå på och det är en av utställarna som jag bara älskar att besöka. Ateljé Runda Rumpor där det finns trädgårdsfigurer av betong.

Dessa figurer är så underbart söta och en av dem ser ni i bloggens rubrik, en av de "Gungande Tanterna". Jag inhandlade en gungande tant med röd klänning som numera gungar på altanen på landet.

Skall man ge bort något till någon som har "allt" kanske detta kan vara ett tips för det går ju att ha figurerna på balkongen likaväl som i en trädgård.

Nu är det strax dags att gå kvällspromenaden med Lisa så ha det bra tills ni tittar in igen.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har också varit på hantverksmässan i Backamo. För det är väl den du menar? De har jättefina saker där. Tack för din kommentar. Visst har man lärt sig en del, men det känns som det finns en hel del kvar att lära sig.
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Huuuur kom jag in här... Googlade på mitt eget företag... ateljé Runda Rumpor...
    Och hittade den här bloggen...
    Jag tackar för jättefin respons på mina gungande tanter!
    Stort tack säger jag! Och så roligt att tanten i röd klänning hittat en plats i ditt hem och hjärta!
    Kram från Annabeth

    SvaraRadera