05 september 2009

Avtackning

Förra veckan skulle det vara avtackning för en av våra enhetschefer på jobbet och istället för en blomma som present blev det något egenhändigt gjort.

En liten låda/ask som fick lite fyllning i sig i form av godis.

Får nog tillägga att personen ifråga skulle gå pension, därav stämpeln med tanten från Stämpelboden...










Ha en fortsatt trevlig lördag. Jag skall pyssla lite och ha mys med Tilda. I helgen är det bara vi två hemma och Lisa med så det är helt killfritt....

4 kommentarer:

  1. Underbar ask, mycket uppskattad kan jag tänka mig:o) Kram

    SvaraRadera
  2. mysigt...om man ändå hade tid att pyssla....längtar till den 19....

    SvaraRadera
  3. Tyvärr åker jag inte iväg på mässan med Prickiform, även om det hade varit jättekul. Det är ju en bit att åka och sen krockar det med annat den helgen. Kram

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mig att den var uppskattad. :-)

    SvaraRadera