27 september 2009

Fotografering

Idag åkte jag med Sabina in till stan för fotografering. Vi mötte Ellinor och sen traskade vi iväg. Make-up och hårstyling skulle vi få på plats och det var tre ombyten som gällde.

Skitsvårt att veta vad man skulle ha för kläder med sig så det blev till mer än tre. Accesoarer skulle man ha med sig också så jag tog faktiskt med mig en uppsättning för ett lite mer "plojkort" men jag använde det inte.... förkläde, brödkavel och en snusnäsduk till huvudet. Men inte sjutton ville man förstöra sminken och håret när det väl var fixat!

Att vänta var väl inte så jättekul men det gick an ändå. Resultatet blev jättebra så det var svårt att välja ut vilka foton som man ville köpa sen.... Här är några smakprov i alla fall.





Det blev ett par bilder till men det skulle bara vara ett smakprov.



4 kommentarer:

  1. Ja, vi fick verkligen vänta!! Men korten blev ju superfina, så det var det värt!

    Hör av er om du och Sabina ska spela Wii någon kväll, då kommer jag gärna och joinar! =)

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. jättefina bilder ni har tatt. va ocj smygkika lite på Ellis oxå.

    SvaraRadera
  3. vad fina bilder det blev ..fast du är ju alltid fin Kram Ellet

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, men det kan ju inte bli annat med en så söt tjej :o) Kram

    SvaraRadera