19 september 2009

Nyligen hemkommen

Såå kul att ha gjort denna dagen! Det blev en del gjort i alla fall så jag känner mig ganska nöjd. Bara ganska för det hade varit bättre om kameran inte strulat. Det blir inte så bra kort med mobilen så det kändes lite meningslöst att ta massa kort med den. Det blev ett par stycken i och för sig men jag skall försöka fixa så jag kan lägga in kort på mina alster med den riktiga kameran istället.

Massor av folk och utmaningar från klockan två till sju. Själv lämnade jag in bidrag till två av dem och vann en.

Det var min första träff jag varit på men det lär bli fler.

Dessutom träffade jag och Sabina Tommy Söderberg när vi parkerat. Han frågade var KulturHuset låg någonstans (han skulle tydligen hålla föreläsning där) och jag passade på att be om en autograf till Emil. Papper att skriva på hade jag ju gott om ;)

Och för er som kanske inte är lika intresserad av sport som jag är så är Tommy Söderberg före detta förbundskapten för Svenska landslaget i fotboll....

Nu skall jag packa upp lite saker innan det är dags för sängen.

God Natt på er.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det blev ju en riktigt lyckad dag i Mölnlycke! =)

    Vann du på sista tävlingen?
    Vad blev vinsten?

    Jag kanske följer med på söndag och blir fotad =) Var det 12.45?

    Kram Ellinor

    SvaraRadera