29 mars 2010

Änglavingar

För ett tag sedan hade Dreamhome vingar i olika storlekar och jag kunde inte undgå dem. De var så mjuka och härliga att se på. Tänker man dessutom på vad mitt namn betyder så var det ju bara ett måste att köpa ett par.

För er som inte vet så betyder Angelica "ängel", "änglalik". En del håller nog med men jag misstänker att en del kanske anser att glorian är lite på sned....

Eftersom vi renoverat uppe på landet så visste jag precis var vingarna skulle hänga... i hallen på vår nya spegel. De passade perfekt där. Lagom stora och alldeles mjuka.


Nu när jag skriver inlägget kan jag inte låta bli att tänka på en som precis förlorat sin mamma. Jag hoppas att hon kommer att ha styrkan hon behöver framöver i sin svåra tid hon går igenom just nu, annars kanske hon kan få det genom att titta lite på mina vingar.

Tack för titten.

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar