13 mars 2011

Utmaningarna i Karlstad

Första dagen fick vi bland annat en skissutmaningoch en tändsticksask som vi skulle altra. Jag deltog bara i utmaningen med tändsticksasken och min blev så här


På söndagen fick vi en chokladkaka som vi skulle altra och även här en skissutmaning och då blev mina bidrag dessa




Jag hann med lite annat med och dessutom är det ju så kul att bara gå och titta på allt hos utställarna så där går mycket tid. Massor av inspiration får man med sig.

Innan vi kom skulle vi göra en namnskylt och även ett kort till insamlingen till Min stora dag. Tyvärr blev inte min vecka innan så lyckad med tidsplaneringen så jag hann bara göra en namnskylt. Kort på den och mina andra alster som jag hann med kommer en annan dag.

Tack för titten. Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar