06 mars 2011

Träff i Karlstad

Då var det färdigt för denna gången. Ja, träffen i Karlstad är det jag menar.

Det blev en sen fredag med packande av alla saker som skulle med, upp tidigt och hämta mitt sällskap sen en tur till Karlstad. Lite halt var det på vägarna men dessto mindre trafik och allt gick bra på vägen.

Utmaningar väntade när vi kom fram och massor av folk som besökte butikerna. På kvällen var det två stycken som var väldigt trötta och fnissiga så det blev inte något midnattsscrapp för oss utan det blev sängen istället.

Det hade varit en ståuppare vid middagen och det var en del gamla skämt men med den dialekten som han hade kunde man inte låta bli att skratta. Idag var det en som stod i en butik som hälsade oss välkomna med orden "Åh, där är ni som skrattade mest igår". Japp, det var vi det...

Nya utmaningar idag och sen hemresa. Trots mycket bilåkande så har det varit inspirerande och kul. Micke och Helena från Svensk Scrapbooking ska ha ett stort tack för det arbete de lägger ner och för den servicekänslan som jag upplever att de har.

Ny träff i oktober.... vi får se om vi åker då.

Kameran glömde jag hemma så kort på det jag gjort kommer en annan dag.

Tack för titten. Angelica

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot o se vad du scrappade för kul på träffen:) Jättekul att träffa dig oxå!!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Nu vill jag se vad du skapade. Kul att se dig!
    Kram Tesa

    SvaraRadera