13 januari 2010

2 dagar kvar...

tills besked skall lämnas om DT-uppdraget från Scrap o Hobby. Det skulle vara väldigt kul att få detta tillfället. Prickiform gav ju mig chansen att vara gäst-DT ett tag och det var såå kul!!

Det är ju en utmaning att få hem saker som man själv inte valt och sen göra något av det. Kan man inspirera andra så är det ju en bonus. Att ingå i ett team och kunna träffas, lära sig av varandra och få nya kontakter är ju väldigt lärorikt.

Jag kan inte själv säga vad jag har för stil när jag gör saker men det är oftast enkelt, inte så mycket dekorationer. Tiden får i alla fall utvisa hur det går.

Här är kort i alla fall på det som jag lämnade in....

Först en tag med Tim Holtz masker och färgad med distresser.



Mitt valfria alster blev ett enkelt kort med en ros på 3-d kuddar. Bakom satte jag en bit punchinella och bakgrundspappret är passande rosa med rosor på. Kortets bas är kvistpapper.


insidan fick samma stämpel med hologram-embossing



Ett alster skulle vara med färgerna brunt och turkost. Inga färger som jag brukar använda mig av men så här blev det till slut i alla fall.







Tack för titten. Skriv gärna en kommentar innan du surfar vidare....

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar