17 februari 2009

Många barn....

Redan igår började den lilla prata om att hon ville till sin kompis och leka men då gick det inte så idag fick jag med mig två små tjejer från dagis. Det går inte att beskriva deras glädje när de får komma hem till varandra efter dagis och leka ännu mer. Tänk om man kunde få bara en liten gnutta av deras energi ibland....

När jag väl kom hem med dessa två små tjejer så fanns det redan tre lite större killar hemma så det var fullt ös. Det är ändå ganska skönt att se att barnen har med sig kompisar hem och inte sitter själva. När det blir lite varmare och ljusare ute kan de ju dessutom vara ute mer än vad de är nu.

Nu hade jag ju i alla fall tänkt att jag skall sätta mig och pyssla lite så jag blir färdig med mitt uppdrag för Prickiform för denna gången......

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar