24 maj 2010

Högtidsdagar

Japp, igår var det bröllopsdag. Hela 12 år sedan man gick upp för altargången. Tiden går fort och jag tror nog det fanns några stycken som inte trodde det skulle hålla så här länge men lång näsa fick de.

Idag är det också en speciell dag. Tilda fyller 5 år. Stor tjej nu!

Det enda som har firats av ovanstående är faktiskt Tildas födelsedag. Igår hade hon barnkalas på Bushuset 2 och jag var genomsvettig. Kul hade jag i och för sig och barnen som var där kom med goa kommentarer och var överlyckliga när de fick gömma mig i bollhavet.

I morse sjöng vi "Ja må hon leva" och lämnade vår present som blev glatt mottagen. Inga problem att komma upp i dag med andra ord. Presenten? Det blev en egen TV.....

Tack för titten. Angelica

3 kommentarer:

  1. Hej Angelica!

    Jag förstår att en egen TV var populärt!
    Ha en bra vecka!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas du har det bra.
    Nej, tyvärr....inget betongarbete på tesaprickiformar:)

    SvaraRadera
  3. Saknar dina inlägg, hoppas allt är bra med dig?
    Kram Tesa

    SvaraRadera