16 oktober 2009

Lite nya kort mm

Nu var det ett tag sedan jag visade något som jag gjort, det har mest varit blogcandy o tävlingar. Jag har inte lagt över korten från kameran och min andra hälft har den med sig så det får bli mobilkvalitet....


Detta kortet gjorde jag på rekordträffen och vann faktiskt pris för det. Muffinsen och karamellerna är från Prickiform, struten Magnolia. Färlagt med torrchalks.



Jag fick lite beställningar på kort. Både julkort där ett av dem syns nedanför och ett par som var mer neutrala och kunde användas vid olika tillfällen. Det ovan är ett av dem.



I samma beställning fanns det önskemål om två stycken påsar till jul och så här blev de.



2 kommentarer:

  1. Kul med mässa. Längtar så tills det är dax nästa helg här i Karlstad. Må så gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej, mysig blogg du har, himla fiiiina kort!!! kul att presenten blev bra, alltid lika roligt att få höra det.
    Kram på dej från Anna & Kristin

    SvaraRadera