31 augusti 2009

Lilla Lisa



Ett par inlägg längre ner fick jag en besökare som undrade hur blandningen dvärgscnauzer/lhasa apso blev. Jag hoppas att denna personen kommer tillbaka så hon eller han får se mitt svar.

Lisa är otroligt lugn, snäll mot barn, vill gärna vara med och väldigt kelig. Jag kan inte säga annat än att hon charmar de flesta. Under semestern blev vi stannade av flera stycken som undrade vad det var för ras och jag hör många som i förbifarten kommenterar henne "gud, vad söt", "titta vilken söt hund" mm.

I mitt fall hade jag tur och hittade henne på Blocket och där kunde jag inte släppa henne.

Om man skall ta fram något negativt så fäller hon men det har dämpat sig nu, det var värre för någon månad sedan.

Vi har anmält oss till en hundkurs och en av instruktörerna i klubben sa för ett tag sedan att hon är väldigt skeptisk till blandningar men att detta var något av det sötaste hon sett. Proportionerlig i kropp och och en väldigt mysig hund.

Det tycker jag är en komplimang i allra högsta grad från en som hållt på med hundar väldigt länge.

2 kommentarer:

  1. Ja hon är absolut det sötaste jag sett!!

    Mvh Nilla

    SvaraRadera
  2. Åhhh så söt hon är!!
    Hoppas att jag får tillfälle att träffa henne.
    Kram
    ScrapLyckans Marie

    SvaraRadera