17 maj 2009

Kreativ lördag.

Äntligen fick jag färdigt min teask! Tack Tesa för mallen, nästa gång blir det en sparbössa istället. Kunde inte börja på den igår eftersom jag hade lite annat att göra med. Så här ser den i alla fall ut.



Prickiforms stämplar blev färglagda med Promarkers. Det var roligt att prova det då jag brukar använda mig av distresser. Det kommer i alla fall stå på önskelistan eller "vill ha-listan" kan man kalla det med....

Locket blev dekorerat med lite blommor.



Jag hann även med ett beställningskort. Lite annat hanns med också men det får vänta till ett annat tillfälle.





Hoppas er helg har varit kreativ eller i alla fall solig och härlig. Nu är det dags för äppelpaj....

2 kommentarer:

  1. Vad kul att se! Den blev jättefin. Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Kanonfin!!!
    Lyxigt att ställa fram på bordet.
    Ha det jättebra! Kramar Katarina

    SvaraRadera